zaterdag 26 maart 2016

Colour Drip Cake

Ik schreef er laatst al een blog over, de colour drip cake. Een nieuwe trend in de taarten wereld die je steeds vaker voorbij ziet komen. Een taart strak afgesmeerd met botercreme (of ganache) in allerlei kleuren. En vervolgens overgoten met wat ganache (in allerlei kleuren). Bovenop wordt de taart versierd met allerlei lekkers.

Ik heb er voor gekozen om de colour drip taart af te smeren met witte chocolade botercreme en de taart overgoten met witte chocolade ganache. Beide heb ik roze gekleurd om zo een leuk effect te krijgen. De taart is versierd met schijven witte chocolade, oreo's (overgoten met witte chocolade), aardbeien en snoep hartjes.Voor de afwisseling heb ik de binnenkant gevuld met banketbakkersroom met aardbeien.

Ik heb weer veel te veel foto's gemaakt natuurlijk. Dus hieronder een uitgebreide collectie met foto's van mijn Colour drip cake.

colour drip cake

Colour drip cake

colour drip cake

Colour drip cake




Geen opmerkingen:

Een reactie posten