maandag 7 maart 2016

Fondant babyschoentjes

Fondant babyschoentjesFondant babyschoentjes, super leuk voor op een babyshowertaart of op een geboortetaart. Ik gebruik de babyschoentjes van fondant meestal alleen op babyshowertaarten omdat ik op geboortetaarten vaak een baby van fondant gebruik. Kleine stoere gympies te maken in iedere kleur. Het leuke is dat je zelf ook heel makkelijk details kan toevoegen.

Voor de babyschoentjes gebruik ik de mal van Deborah Hwang, zie hier de fondant babyschoentjes mal

Op de website van Deborah staat ook een how-to hoe je de schoentjes moet maken. Ik vind het zelf leuk om de veters lekker stoer los te laten hangen. Maar ook daar kan je natuurlijk mee afwisselen. Door wat kleine details aan de babyschoentjes toe te voegen laat je ze precies lijken op mini all stars. 

Ik maak de schoentjes minimaal een paar dagen voordat ik de taart af moet hebben zo heeft het fondant voldoende tijd om helemaal uit te harden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten